شما اینجا هستید

دیدگاه جدیدی بگذارید

تجربه خرید یخچال فریزر ساید اسنوا مدل گالری

فارسی

یخچال فریزر قبلی ما فروزان بود.

از این مدل ها که فریزر پایین هستش یخچال بالا.

بعد اینکه هشت سال ازش استفاده کردیم خانمم به نظرش میرسید که یک یخچال فریزر جدید بگیریم که هم جا دار تر باشه و هم اینکه یخساز داشته باشه.

قبل از عید به محض اینکه پول دستمون رسید شروع کردیم گشتن تو بازار.

از اونجایی که دوست داشتم جنس ایرانی بخرم تمرکزم رو گذاشتم رو محصولات ایرانی و گفتم یک خوب ایرانیش رو میگیریم. خانمم هم مخالفتی نکرد با این موضوع و همراه بود.

با گشتن تو بازار و اینترنت به دو مدل ساید الکترو استیل و ساید اسنوا رسیدیم. چند جا خوندم ساید ها الکترو استیل خیلی بهتره و با توجه به قیمت مناسب ترشون نظرم روی اونها بود.

اما خانمم از قیافه ساید های اسنوا سری گالری که دو تا در برای یخچال داشت خیلی خوشش اومده بود. قبلا مایکروفر اسنوا گرفته بودیم و دو سال هستش داریم استفاده می کنیم که هم خیلی خوشگله و هم ازش کاملا راضی بودیم . پس نتیجه مشخصه ..

ساید اسنوا رو با قیمت ۱۶ میلیون گرفتیم.

از یک فروشگاه تو اینترنت سفارش دادم مدل ۳۳۲۰ ولی وقتی وانت اومد مدل ۳۲۰۰ رو روی وانت دیدم ..

به راننده گفتم پایین نیار. زنگ زدم پشتیبانی اسنوا که یک شماره چهار پنج رقمی هستش... پشتیبانی گفتم ما مدل ۳۳۲۰ سفارش دادیم ولی مدل ۳۲۰۰ اومده برامون قیافش هیچ فرقی نداره میخواستم بدونم از نظر امکانات سخت افزار هم آیا یکی هستش یا نه...

پشتیبانی وصل کرد واحد فنی و سوال رو دوباره مطرح کردم و پشتیبانی فنی گفت خیالتون راحت این دو مدل دقیقا مثل هم هستش فقط اون تولید سال قبل بوده نه امسال...

ولی هیچ فرقی با هم ندارند میتونید قبول کنید. خلاصه اومدن وصل کردن و از زمان درخواست نصب حدودا دو ساعت زمان برد که رکورد خیلی خوبی بود. چون آخرین دستگاهی که گرفته بودیم تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اسمارت اندرویدی بود که ۲۴ ساعت بعد اومدن برای وصل کردن از زمان تماس ( تلویزیون خیلی خوبی هستش و قیمت مناسبی هم داشت، فقط اینکه برای اندرویدش آپدیت نیومده تا الان)

ما هم خوشحال از اینکه ده روز مونده به عید سال ۹۸ صاحب یک یخچال جدید شدیم...  از اونجایی که خیلی حال میکردیم باهاش آمار تعداد سر زدن به یخچال خونه تقریبا دو سه برابر شده بود... 

 

قبل عید چند نفر از مشهد اومدن خونه مون مهمونی خیلی به نظرشون قیافه اش متفاوت و جالب بود. خلاصه عید شد و ما رفتیم مسافرت چند روزه. بعد مسافرت وقتی برگشتیم دیدم یخچال یک صدای بلند قر قر عجیبی میده...

آب هم نمیداد و یخ سازش هم کار نمی کرد... تماس گرفتم پشتیبانی گفت فردا میاد... تعطیلات بود و فردا شد سه روز بعد...

این یخچال رو با ۷ میلیون قرضی که از پدر خانمم گرفته بودم و هنوز قرضم رو پس نداده بودم .

تعمیرکار اومد و یک نگاه سر سری کرد که به نظرم اصلا خوب نیومد. چند تا قطعه رو گفت سفارش دادم و رفت.

یک هفته بعد اومد. پشتش رو باز کرد و یک قطعه رو عوض کرد. داخل فریزر رو باز کرد و دیدیم فنی که برای گردش هوا توی یخچال هستش شکسته. مثل اینکه موقع جا زدن فن روی موتور فشار زیادی آوردن رو فن و ترک برداشته بوده. و الان شکسته

فکر می کردم فن رو عوض کنه ولی چسب در آورد و گفت این یک چسب خیلی قوی هستش که از اولش بهتره میشه...

خلاصه یک چسب زد به قسمت اتصال فن به موتور و دوباره وصل کرد سر جاش. و یخچال ۲۰ روزه ما الان فنش با چسب یک دو سه( پرسیدم این چسب یک دو سه گفت نه بهتر از اونه، ولی قیافش شبیه همون ها بود.) وصل شده...

بعد هم گفت ۴۸ ساعت روشن نکنید که چون این فن کار نمی کرده و تهویه نمیشده پشتش یخ زده ... هیچ هزینه ای نگرفت گفت چون زیر ۴۵ روز بوده و رفت ( این حرفش عجیب بود چون ده سال گارانتی موتور داره و دو سال قطعات... ولی مثل اینکه بعد چهل پنج روز هزینه ایاب و ذهاب رو باید بدید که پونزده بیست تومنی میشه هر بار چون اول میخواست هزینه ایاب ذهاب  ۱۵ بگیره بعد گفت آها نه نمیخواد چون زیر چهل و پنج روزه)

یک پنکه گداشتیم جلوی یخچال که اگر پشتش چیزی هستش زودتر یخش آب بشه. و گوشت ها رو با مادر خانمم تماس گرفتیم که اگر جا دارن ببیریم اونجا بزاریم....

خوب حسابی حالمون گرفته بود و خانمم کلی بهم حرف زد که چرا قبول کردی اینطوری درستش کنه. خلاصه فکر کردم کار تمومه دیگه...با این حال رفتم تو بخش تماس با ما سایت اسنوا مشکلم رو گفتم.

فرداش از پشتیبانی اسنوا زنگ زدن و گفتن چطور بود خدماتی که بهتون داده شد...نمیدونم ربط داشت به پیامی که دادم یا یک کار روتین تو نحوه خدمات دهی پشتیبانی اسنوا هستش که بعد خدمات تماس میگیرن و از کیفیت خدمات میپرسند.

منم گفتم واقعا دل چرکین هستیم و نمیدونم چقدر یک فن چسبی برامون کار کنه. یک کم صحبت کردیم. به نظرم خوب گوش دادن. گفت من میپرسم اینو خبرش رو میدم.

فرداش از خدمات فنی زنگ زد و گفت فن جدید گرفتم دارم میام... خلاصه اومد و گفت چرا گفتید به پشتیبانی این خوب بود اینا ... راستش آدم خوبی بود ولی یک کم دروغ می گفت این مسئول خدمات فنی و صادق نبود... 

خلاصه فن رو عوض کرد و نو انداخت. و حتی با اینکه انتظار نداشتم موتور فن رو هم باز کرد و نو انداختن همون چیزی شد که میخواستیم... 

خلاصه کنم... میدونم هر دستگاهی ممکنه براش مشکل پیش بیاد.

مثلا پسر خواهرم تازه ازدواج کرده و یک ال سی دی ۶۵ منحنی سامسونگ گرفته تقریبا بیست میلیون. عید که مشهد بودیم عروسیشون بود... الان یعنی تو دو هفته ال سی دی چندین خط بزرگ وسط صفحه افتاده و هیچی هم درست نمایش نمیده.

ولی اینکه نظارت و پشتیبانی اسنوا باعث شد مسئول خدمات فنی کارش رو درست انجام بده خیلی برام با ارزش بود.

از این شروع طوفانی که بگزیرم میرسیم به زندگی روزمره. این درب اول خیلی به کار میاد واقعا. قشنگ وسایلی که میخوایم بچه ها بتونن دسترسی داشته باشن رو میزاریم پایین و اونها خودشون میان بر میدارن... از این نظر خیلی عالی هستش.  احساس مستقل بودن بیشتری به بچه ها میده.

روش هم انگار اکلیل پاشیدن. خیلی قشنگه. هرکی میبینه به دلش میشینه و تعریف می کنه. 

از نظر بو دادن اینا هم خیلی خوب هستش و میوه رو واقعا خیلی بهتر از اون یخچال قبلی نگه میداره.. تو قبلی میوه ها خیلی زود کپک میزد ولی الان دیگه اصلا این مشکل رو نداریم. خیلی جا دار هستش. یخ ساز و آب سرد کنش هم خیلی خوبه. مصرف برقش هم پایینه. صدا اصلا نداره . سیستم نور داخلش هم خیلی خوشگلش کرده وقتی بازش می کنی از نور کم به نوز زیاد تو دو ثانیه باز میشه که یک حس خوبی داره و چراق های ال ای دی پشتش کار شده به جایی اینکه یک چراغ از بالا باشه که باعث میشه کل یخچال یک اندازه روشن بشه.

 

 

 

انیمیشن پیام راشل کوری